2014-03-13
 00:14:00

min prins

ibland undrar jag vart tiden tar vägen.. min lilla skitunge har redan hunnit bli över tre månader! det är så underbart och se hur han utvecklas :-) han har redan fem tänder på väg upp! Sen är han så himla snäll och glad jämt, gråter sällan, sover hela nätterna och är igång med skratt och prat hela dagarna :-) han är så nyfiken på allt, han vill knappt ligga i vagnen längre, han ska sitta upp så han kan se vad som händer. Vi har en grabb som är himla stark i benen! Han vill stå upp och gå på oss hela tiden, så har han hållt på sen han var ca 1,5 månad. Han växer så det knakar, 5,2 kg och 58,5 cm lång var han häromdagen. Dock är storlek 50 lite stort än men det står inte på förens det är dags och byta upp sig till storlek 56 på kläderna :-) Du fick en liten taskig start här i livet, men du har kämpat på så duktigt och läkarna har blivit så impad på dig! Jag är så stolt över dig min prins! Du och din pappa är det bästa som har hänt mig <3
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: