2009-01-14
 21:25:12

den 10 januari

mamma och pappa har varit gifta i 20 år idag (14/1 -09) så GRATTIS på er!
för att fira dem så ordnade jag och syrran en överraskningsfest för dem i lördags ..

dagen började med att mamma och pappa följde med mormor och morfar
för att kolla på hus ..



men istället hamnade de på villa paradiset där alla nära och kära
väntade ombytta och klara för ett dopp i det blå.



det vart lite bad och tårtätning ..



men therese föredrog att hänga i baren istället ...
och det märktes gott och väl senare mot kvällen ;)





fredrik, du kanske ska ta det lite lugnare med plaskandet nästa gång, så
att vi slipper bli strömlösa igen ..



pappa var nog lite fissig för det varma vattnet,
så han stod och hängde på kanten istället..





efter badningen var det dags att åka hem en stund för att göra oss i ordning
för nästa överraskning ..

vilket var en middag på fortuna.



therese, börjar det bli lite för mycket?



b52 var väl god, eller vad säger du? ;)



efter vi fyllt våra magar så delade vi upp oss, barnen åkte hem till oss, medan
de vuxna drog vidare hem till mormor och festade ..


haha jävla sötnos
therese, du är den bästa kusinen jag har!
jag älskar dig <3

jag avslutar denna kväll med en svart bild, för det är ungefär så jag minns den
efter den där j*kla kaffe cognacen .. :)




Anonym

vad fint du har gjort det på din blogg. Skulle lägga in på family, då har dom tagit bort den. Och det är ju synd.

Nu får du ta och klaga på badrummet.


erika

tack mamma! hoppas ni hade en trevlig kväll <3 jag älskar er!


Mamma

Ja, vi hade det underbart. Goda drinkar och god mat. ¨Mycket tvättning och städning¨.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: