2009-03-30
 00:30:30

my dream is to fly over the rainbow

i lördags var vi till stockholm och hämtade alla mina grejer, så nu bor jag hemma i borlänge på heltid igen. det var längesen jag var såhär lycklig, det är så skönt att få vara hemma hos alla nära och kära, som jag har saknat varenda sekund när jag varit i huvudstaden.

snart står det inte på förens man får springa på systemet också .. nu är det mindre än två månader kvar. men det jag längtar mest efter just nu är mallorca! det ska bli så skönt att få åka iväg till solen och värmen ett tag och få festa runt och leva livet med mina underbara vänner! magaluf, here we come!

har fått i ordning lite på mitt rum nu också .. men bilder på det kommer sen, då det ser rätt så förjävligt ut efter förfesten igår! vi hamnade på s2, där det var smockat med folk! =) kvällen var underbar, precis som den alltid blir när jag är med mina vänner!





haha, ja.. det här bjuder jag på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: