2009-03-20
 00:29:21

vi är på gång

det var ett tag sen jag uppdaterade nu kände jag ..
det har inte hänt så mycket den senaste veckan, håller mest på och förbereder för flytt här hemma. så snart är hela mitt liv nerpackat i flyttkartonger, men fan så skönt att äntligen få komma hem till alla nära och kära igen!


imorse pallrade jag mig iväg till vårdcentralen här i lilla bergshamra, för att ta bort min dumma leverfläck igen som bara ville komma tillbaka så fort de tog bort den sist. men förhoppningsvis kommer den inte tillbaka den här gången, för nu skar hon bort den med en skalpell, och inte skrapade som de i borlänge gjorde. om två veckor så får jag iaf reda på om det är en elak jäkel eller inte.


såhär mysigt ser det ut just nu, men ser nog förhoppningsvis lite bättre ut om några dagar :) bedövningen är borta nu och det gör ont som satan. blir nog ut och köpa smärtstillande imorgon, och plåster. kanske inte är så snyggt att springa runt med det där när det ser ut som ett skotthål :p

imorgon får jag besök utav mina underbara vänner elin och karolina :D


så i helgen blir det en massa shopping, planering inför min 20 års fest och
fest för att fira att mina dagar här i stockholm äntligen är över!


det måste vi verkligen skåla för!

imorgon blir det en kort skoldag, tänkte bara åka dit och säga hejdå åt klassen och önska dem lycka till i framtiden. jag är trött på det här nu. det blir nya tag till hösten istället. jag behöver få vara ledig ett tag och bara få känna mig fri och njuta av livet.

natti natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: