2009-03-02
 01:06:10

min helg

jaha.. då var man tillbaka i stockholm än en gång efter en tripp hem till alla nära och kära! nu är det bara 18 dagar kvar i skolan. fan va skönt det ska bli att få flytta hem igen! är så trött på allt här nere just nu.



min fredag började med ett seminarium i skolan och direkt efter det så var det raka spåret till centralen, där jag skulle låsa ut grejerna från ikea som jag låst in i ett värdeskåp dan före. jag borde få poäng i slarvighet! hade lyckats tappat bort nyckeln. så jag var tvungen att skynda mig och ringa efter nån snubbe och pröjsa två hundra spänn för att få ut grejerna!
som tur va gick det på snabba fem minuter! =) var så sjukt trött så jag sov i princip hela tågresan hem, och det måste jag nog säga att det var björkes fel som höll mig vaken till kvart i fem natten till fredagen! ;p

på fredagkväll så tog jag, elin, camilla och pierre en vända på flamman där vi träffade björke, mojken och resten av gänget :)  efter flamman så drog jag och mojken hem till björke för lite efterfest! det slutade med att jag, mojken och björke hamnade i bastun. resten av grabbarna däckade alldeles för tidigt .. vi andra kom väl i säng runt sex tiden :) vaknade hur pigg som helst vid tio i sju, och låg och drygade mig med mojken till typ halv elva då han orkade kliva upp för en gångs skull! =) tänkte nästan gå ner och väcka dom andra grabbarna på nedervåningen när jag vaknade, men kände inte riktigt för att vara så elak :p



jag tror inte att grabbarna mådde sådär prima på lördag morgon ;D



den enda som det var någorlunda fart på var nog lilla björke som hade fullt upp
med att städa! ;)

vid halv tolv tog jag mitt pick och pack och drog hem och vilade en stund framför tvn. vid sex tiden kom elin och karolina hem till mig, och vi käkade lite tacopaj och sjöng lite singstar .. fredrik droppade in lite senare och sedan vart det s2 för våran del =)



min helg har varit alldeles underbar! tack allihopa för att ni förgyller mitt liv <3
längtar redan till nästa helg då det blir sexparty med tjejerna! ;D

nu är det dags att börja tänka på refrängen och hoppa i säng.
har prov i läkemedelsräkning imorgon bitti! :(

ta hand om er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: