2009-10-26
 23:40:14

insåg att jag gått vidare

plötsligt så stod han bara där en bit längre bort
hjärtat började slå hårdare när jag såg vem han var
jag vände mig om visste inte vart jag skulle gå

mina tankar bara snurrade runt, hjärtat slog hårdare

men så sträckte jag på ryggen
ställde mig som vem som helst i kön
log det finaste jag kunde ifall att han skulle få se mig
ville visa honom att jag är lycklig att jag
lever mitt liv utan honom, att han inte är den för mig

jag bara små flinade åt livet

jag insåg det ögonblicket, att jag varit så blind
att jag aldrig såg vad som hände, att jag aldrig ville förstå, men jag byggde upp mig själv utan din hjälp
du trodde aldrig att jag skulle le igen som jag ler nu
men se på mig titta mig in i ögonen
det finns inget av dig kvar för blicken är tom på dig

min blick på dig är inget annat än tom

jag var så blind då men se på mig nu
jag har öppnat ögonen
och nu finns du inte längre kvar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: