2010-07-01
 22:04:11

jag är ensam utan dig

älskling, förlåt mig om jag är lite frånvarande ibland
om jag vänder bort ansiktet och undviker dina blickar

det är inte för att du gör något fel
utan för att jag tycker om dig
lite mer än vad mitt hjärta orkar med

och förlåt mig om mina tårar rinner lite för ofta
vid tillfällen då jag egentligen borde le av lycka
men det är rädslan som gör det älskling,
rädslan för att allt dehär ska ta slut
innan det knappt hunnit börja

och förlåt mig älskling,
för att jag inte kan ge dig all den kärleken du förtjänar
men jag är bara så rädd för att bli lämnad
jag tror inte jag skulle klara mig utan dig

och det är inte det att jag är avståndstagande
jag vill vara nära dig varje sekund som går
men jag kan inte hjälpa att jag tycker om dig
lite mer än vad mitt hjärta orkar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: