2010-07-01
 22:05:23

rakt in i hjärtat


Du frågade mig om jag älskade dig
Och jag svarade snabbt att jag trodde det
Fast att älska dig det betyder så mycket mer än de orden
Att älska dig innebär så mycket mer än vad du skulle kunna ana


Det innebär att jag lovar att stanna här så länge du vill ha mig kvar
Att jag lovar att finnas där när tider är svåra som lätta

Det innebär att jag ser dig som min äkta vän
Att jag lovar att alltid tala sanning

Det innebär att jag vågar ge dig det mesta utav mig
Att gå igenom dina eldar och återuppbygga broar

Det innebär att jag vill göra dig lycklig i alla lägen
Att bekänna mina fel och snedsteg

Det innebär att jag accepterar dig som den du är
Att vårda alla dina sidor

Det innebär att jag tror på dig i alla lägen
Att jag lyssnar på alla dina ord även dina svagaste

Det innebär att jag ska vårda och ta hand om dig
Att stötta dig över berg och dalar

Det innebär att jag ska skjuta raketer när ditt liv leker
Att vara den du kan dela glädjen med

Det innebär att jag alltid kommer att förlåta dig
Att jag aldrig ska ta dig för given

Det innebär att jag blir den sista som lämnar dig
Att du kan lita på mig
Och jag hoppas nu att du förstår
vad älskar innebär för mig



För det innebär att jag älskar dig i alla lägen
Även om du inte gör det tillbaka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: