2012-02-28
 00:15:43

för det andra

för det första
är jag trött på att inte ha någon att dela täcke med jämt och jag är så jävla kärlekskrank i kärleken att jag nästan svimmar och jag vill kyssa honom för att sedan beskriva den där kyssen i dikter vecka efter vecka

för det andra
vill jag komma hem till dig och lukta i din kudde och ligga på ditt golv med fötterna i vädret och jag vill dricka hemgjord saft och spela spel men inte se filmer du redan sett i bättre sällskap än med mig

för det tredje
är jag trött på att bli beskylld för att inte bry mig när det enda jag gör om dagarna är att tänka på är dig och dina problem och jag hoppas att du överlever för det gör inte jag

för det fjärde
är jag trött på att behöva så jävla mycket bekräftelse hela tiden och när jag får den så slår jag tillbaka för jag vågar inte komma nära för du är för långt härifrån

för det femte
är jag trött på att inte kunna simma i dina tankar längre och trött på att inte känna igen det du tänker och säger för du är inte dig själv just nu

för det sjätte
är jag trött på att sysselsätta mig med saker dagarna i ända för att slippa tänka på det som är viktigt och sådant som har betydelse för jag och min hjärna är för trötta för livet just nu

för det sjunde
är jag trött på att man aldrig ska skriva mer än "för det tredje" men jag gör det ändå för jag har fina vänner som gör som jag och sen har jag de som trotsar mig men jag trivs mer med de förstnämnda

för det åttonde
är jag trött på att inte få boka nästa tåg till dig och vakta din dörr om natten eller bara vakta dina andetag och hjärtslag så att de inte vågar dö när du vänder på dig för då dör jag också

för det nionde
är jag trött på att inte kunna sova om natten och att inte kunna vara vaken om dagen och jag är trött på att inte ha mer sällskap än via internet och jag är så jävla trött på att vara grå och ingen alls



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: